גוגל אדוורדס טיפים למתקדמים + קופון הנחה לגוגל אדוורדס | תוכנית השגרירים סדנה של גוגל ישראל

רוצים לפרסם בגוגל אדוורדס?

מגיע לך 200 ש"ח שובר התנסות במתנה, חינם ובלי שום התחייבות!

קבלו קופון- 200 ש"ח שובר מתנה לגוגל אדוורדס

* חדשים בגוגל אדוורדס צפו ב- מדריך פרסום בגוגל אדוורדס למתחילים-פרסום בקישורים ממומנים

גוגל אדוורדס למתקדמים סדנה בתוכנית השגרירים של גוגל ישראל

מרצה: דן נחמיאס, מנהל העסקים הבינונים של גוגל.

ההרצאה:

היום נדבר על אפשרויות קצת יותר מתקדמות במערכת הפרסום Google Adwords

דירוג המודעות בגוגל מתבצע באופן הבא:

QS X maxCPC = Adrank

מיקום ודירוג מודעה נקבע באמצעות ציון האיכות ה- QS ועלות הקליק.

מה הפרמטרים שקובעים QS?

הציון מדורג בסולם של  10 דרגות.

ישנה מעין מערכת אקולוגית המורכבת מ-3 ישויות: בעלי אתרים, משתמשים ומפרסמים.

ולפעמים הרצונות של כל אלו מתנגשים, איכות המודעות מבטיחה שכל המטרות תואמות והמערכת נשארת תקינה.

ציון האיכות QS נקבע על ידי 3 פרמטרים מרכזיים:

  1. אחוז הקלקה – אחוז ההקלקה מעיד שהיוזרים רואים הקשר ברור בין המודעה לבין הנושא אותו הם חיפשו, עם הזמן ולפי ההקלקות ניתן ללמוד עד כמה היוזרים מעידים שהמפרסם המסויים רלוונטי.
  2. רלוונטיות הפרסום – אנחנו בוחנים את ניסוח המודעות וגם דף הנחיתה ביחס למילות המפתח שבהם מפרסמים ורצוי שיהיה קשר בין כולם.
  3. דף הנחיתה – צריך להיות איכותי- כלומר למשל שהדף יטען מהר, שהתוכן בדף יהיה רלוונטי, ולמשל גם ה Bounce rate כלומר שיעור הבריחה של היוזרים נמדד וכו'…

יש עמודה ב Adwords שמאפשרת לך להציג את ציון האיכות של כל מילה בדירוג בין 1-10 (הציון מתעדכן כל הזמן).

טיפים איך לנסח מודעות בצורה טובה ונכונה:

  • כדאי לכלול את מילת המפתח (החיפוש) בכותרת המודעה או בתוכן המודעה.

בגוף המודעה כדאי לציין:

  • מבצעים "מבצע"
  • הצעה ייחודית- "משלוח עד הבית"
  • מותגים
  • מחירים גבוהים או נמוכים
  • משהו שיגרה את המשתמש- "מעולם לא ראיתם מצלמה כזו"
  • הנעה לפעולה- "קנו עכשיו" "כנס עכשיו"
  • מודעות בקבוצה

הכנסה דינאמית של מילות מפתח

לא הרבה יודעים אבל יש אופרטור שמאפשר להכניס באופן אוטומטי את מילת המפתח הספציפית בתוך המודעה.

רושמים בגוף המודעה את הטקסט במבנה הבא:

{ מגבות חוף :keyword}

המילה "מגבות חוף" תתחלף במילה מתוך רשימת המילים אליה אתם מפרסמים לדוג':

אם הרשימה שלכם כוללת למשל את המילים:

  • מגבת חוף
  • מגבת חוף ירוקה
  • מגבת חוף צהובה

בהצבת האופרטור בתוך המודעה תתחלף המילה "מגבות חוף" בהתאם לחיפוש הגולש (אם יחפש "מגבת חוף ירוקה" זה מה שיוצג בפניו במודעה)

מילות מפתח שליליות– עוזרות לסנן משתמשים לא רלוונטיות בעזרת הכנסה של מילים עם הסימן מינוס, למשל מאוד מקובל לסנן החוצה חיפושים הכוללים את המילה "חינם", "חינם-" .

מעקב אחרי המרות:

כלי המעקב אחר המרות של Google Adwords הינו כלי הניתן ללא תשלום, המסייע לך לאמוד את ההחזר אחר השקעתך (ROI) ממסעות הפרסום של Adwords. מקבלים קטע קוד שמשתילים בדף המופיע אחרי ביצוע ההמרה, וכך ניתן לספור כמה "המרות" מוצלחות התבצעו וכמה בפועל עלה לנו לרכוש לקוח.

  • לעיתים נמצא מילת מפתח ששיעור חדירת ההקלקות שלה- ה CTR שלה, גבוה ממילה אחרת, אבל המילה השניה מצליחה לגמרום ליותר המרות ומביאה לקוחות רבים יותר.

מייעל ההמרות– כלי תמחור של Adwords אשר עוקב ומסדיר את עלויות הקליק באופן אוטמטי על סמך יעדי ההמרות שלך כמפרסם.

ניתן להגדיר את ה CPA-Cost per acquisition כלומר כמה שווה לכם לקוח והכלי ימצא באופן אוטמטי את עלות הקליק לשיעור התמחור האופטימאלי לקליק.

מפרסמים מדווחים על ביצועים מאוד טובים של הכלי הזה אבל כדאי שיהיה היסטוריה.

היתרונות של הכלי הזה רבים, הוא:

  • חוסך זמן
  • חוסך כסף
  • מגדיל את ההחזר על השקעה
  • מרחיב את קהל היעד
  • וניתן חינם

התנאי המינימאלי לשימוש בכלי הוא שבחודש יתבצעו 30 המרות.

איך מפעילים את מייעל ההמרות?

מסמנים את הקמפיין >> לוחצים על הכפתור "ערוך הגדרות" >> בוחרים "כל סוגי רשת" ומקליקים על "שנה אסטרטגית" ומסמנים "כלי לאופטמיזציה…" >> לוחצים על שמור הגדרות.

וכבר לא מגדירים כמה עולה PPC אלה כמה עולה CPA (לא מגדירים יותר כמה עולה לי קליק אלה כמה עולה לי המרה).

כלי נוסף Adwords Editor:

Adwords Editor

כלי שמאפשר לבצע שינויים מקיפים בקמפיין באמצעות ממשק אוף ליין, וניתן לבצע שינויים בקנה מידה גדולה במהירות ובקלות (להעתיק ולהעביר מודעות מילים וכו'…).

באמצעות הכלי הזה ניתן בקלות להוסיף וליצור מילים ומודעות, לקבוע את מידת ההתאמה שלהם (רחב, מדוייק…), להוסיף מילים שליליות ועוד.

פתיחת חשבון "על" "מרכז הלקוחות שלי" MCC my client center –

כדי לפתוח חשבון MCC צריך גם להרשם לתוכנית GAP המקצוענים של גוגל.

החשבון הזה מאפשר לתת "מבט על" על מספר חשבונות שונים של לקוחות שונים , לנהל ולקשר חשבונות קיימים, לייצר תבנית של קמפיינים, שניתן לעשות איתה שימוש חוזר ויכולה לחסוך זמן בהמשך, ועוד..

טיפים אחרונים:

כדאי להתחיל קמפיין בעלות לקליק גבוה כדי לקבל היסטוריית הקלקות גבוהה על ההתחלה וציון איכות גבוה בהתאם, אפילו אם צריך לחתוך את התקציב בשביל לתת מחיר יותר גבוה להקלקה.

תגובה אחת בנושא “גוגל אדוורדס טיפים למתקדמים + קופון הנחה לגוגל אדוורדס | תוכנית השגרירים סדנה של גוגל ישראל”

  1. שלום
    האם אתה יודע כיצד ניתן להגיע להדרכה למתחילים שמקיימת גוגל בנושא פרסום באדוורדס.
    בתודה ובברכה
    יפעת יפה גיל

סגור לתגובות.