טוויטר פוגש את סליידשר- שיווק חכם ב Twitter באחד באפריל #bestofslideshare

כידוע היום האחד באפריל, יום מפורסם למתיחות ברשת (הקליקו לרשימה ארוכה ומלאה של המתיחות המוצלחות יותר ופחות).

אבל אנחנו מעונינים לחלוק איתכם מתיחה שהשכילה גם לרתום את התאריך וגם את הפלטפורמה הטרנדית ביותר  ברשת Twitter לטובת פירסום ועל הדרך להעלות חיוכים בקרב היוזרים.

היום קיבלנו את המייל הבא:

We've noticed that your slideshow on SlideShare has been getting a LOT of views in the last 24 hours. Great job … you must be doing something right. 😉

Why don't you tweet or blog this? Use the hashtag #bestofslideshare so we can track the conversation.

Congratulations,
-SlideShare Team


נורא התרגשנו לקרוא שהמצגת שלנו פייסבוק בעברית למתחילים, שאכן זכתה לצפיות רבות, זוכה שוב להתענינות ולצפיות.

מה שסיקרן אותנו במיוחד היה ההמלצה של צוות אתר SlideShare לפרסם את התגלית המרגשת בטוויטר באמצעות הסולמית-

#bestofslideshare דרך ידועה לריכוז טוויטים סביב נושא מסויים.

כאשר בחנו את ריכוז השיח סביב תגית זו גילינו כי אנחנו לא לבד ובאופן "מפתיע" המצגות של כווווווווולם הפכו היום ל"פופולריות" במיוחד…אכן נפלנו קורבן למתיחת האחד באפריל 🙂

אהבנו!

מצד אחד המתיחה העלתה חיוך על שפתינו ומצד שני חשבנו לעצמינו איזה צעד שיווקי מבריק לכבוש את ראש ה-"Trending topics" של טוויטר הפלטפורמה החמה ביותר היום ברשת, באמצעות יצירת שיח על המותג שלך ובמיוחד ביום שקשה להתבלט- קמפיין שיווקי ויראלי, מבריק בעלות כמעט אפסית המבטא אומץ והבנה של זירת השיווק.

אנחנו מורידים את הכובע!