נציגות פייסבוק בישראל- אנחנו לא :)

טוב את הפוסט הזה לא תכננו לבצע, ושם הפוסט היה צריך באמת להיות "איך הפכנו להיות מזכירתו האישית של מרק צוקרברג", אבל בעקבות פניות רבות חוזרות ונישנות הנוגעות לניסיונות לברר עימנו את אפשרויות שיתוף הפעולה והפרסום בפייסבוק, החלטנו לכתוב פוסט הבהרה זה לטובת הכלל.image

אז גולשים/משווקים/מנכ"לי שיווק וכל מי שמתעניין בשיווק ופרסום בפייסבוק:

  • אנחנו אומנם מתמחים בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות ובאינטרנט בכלל.
  • אנחנו אומנם יועצים לסטארטאפים בנוגע לשיווק ברשת ושיווק במדיה חברתית- SMO.
  • אנחנו גם מפתחים אפליקציות לפייסבוק ואפילו וידג'טים.

אבל אנחנו לא הנציגות הרישמית של פייסבוק בישראל.

לא אין לנו את הפלאפון של מרק צוקרברג, או של נציג שלו ואנחנו גם לא יכולים לסדר לכם "קומבינה" עם אנשי השיווק של פייסבוק, הפנייה האחרונה שלנו לנציגי השיווק של הרשת בארה"ב נענתה ב-"אנחנו לא יוצרים עדיין שותפויות מחוץ לארה"ב" (ואתם מוזמנים לנסות את מזלכם עם אנשי המכירות שלהם באמצעות קישור זה לטופס התקשרות עם מחלקת המכירות של פייסבוק…מניסיונינו- לא משנה מה גודל האתר שלכם, ישראל זה מקום קטן ואתם תושבו בשלילה)

אז מה אנחנו כן יכולים לעשות עבורכם?

או- איך אפשר לפרסם בפייסבוק?

ננסה להסביר לכם בשפה פשוטה, כיצד בכ"ז תוכלו לפרסם היום בפייסבוק עבור קהל יעד ישראלי, גם אם לא הצלחתם ליצור קשר ישיר עם מרק צוקרברג.
אפשרויות הפרסום/שיווק העומדות בפניכם כיום בפייסבוק הינם:

  1. Social Ads– אתם יכולים לפתוח חשבון ולפרסם ברשת הפרסום של פייסבוק (כמו גוגל אדוורדס רק בפייסבוק) התוכנית מפרסמת בשיטת PPC ו CPM ונותנת גם עוד כמה פונקציות נחמדות כמו פילוחים דמוגרפים, לוקאלים, על פי מגדר וגיל וכדומה…
  2. באנרים– אתם יכולים לפרסם קמפיין של באנרים פלאשים (עם הכוונה גאוגרפית על פי כתובת IP לגולשים בישראל) באמצעות פנייה ישירה לחברת המדיה www.oridian.com שלה יש נציגות בארץ, ושמוכרת חבילות פירסום ברשת החברתית פייסבוק.
  3. דף/אירוע– אתם יכולים לנסות ליצור דף לעסק שלכם (הקליקו כאן ליצירה) ו/או להכריז על אירועים שיווקים שאתם מבצעים, חינם אין כסף.
  4. סקר– אתם יכולים ליצור סקר (הקליקו כאן ליצירת סקר) עבור מה שאתם רוצים לעשות בשבילו סקר (כן גם בעברית).
  5. לפתח אפליקציה– אתם יכולים לפתח אפליקציה משלכם לפייסבוק.
    הסבר קצר: אפליקציה לפייסבוק היא מעין תוכנה קטנה שאתם יוצרים ושרצה בפייסבוק אותה כל גולש יכול להוסיף לפרופיל האישי שלו. התוכנה הזו יכולה להיות כל דבר שבא לכם, כל עוד היא עולה בקנה מידה עם ההגבלות המשפטיות והמדיניות של פייסבוק- כן למען הסר ספק, אתם לא צריכים אישור של אף אחד מצוות פייסבוק בשביל ליצור את האפליקציה שלכם או כדי שגולשים יתקינו את האפליקציה שלכם. בדיוק כמו שאתם לא צריכים אישור של ביל גייטס כדי לייצר תוכנה שרצה על windows.
    הפלטפורמה של פייסבוק פתוחה בפני כל מפרסם ו/או מפתח שמעוניין ליצור עבורה אפליקציה. והאפליקציות הם בין השאר מה שיצר את "הרעש" הגדול סביב פייסבוק.
    יש לכם כבר רעיון מובנה לאפליקציה- ואתם לא יודעים איך לייצר אפליקציה לבד ?
    הסירו דאגה מליבכם- הגעתם למקום הנכון אנחנו ב TAGADAM– מפתחים אפליקציות מסחריות ויש לנו ניסיון בכך
    ואתם מוזמנים ליצור עימנו קשר (תקציב מינמאלי לפנייה בנוגע לפיתוח 5,000 ש"ח, הצעת מחיר תינתן בהתאם למורכבות הפיתוח) .

ולסיום לדף רישמי המרכז את כל הפתרונות העיסקיים שפייסבוק מאפשרת כיום לעולם ולישראלים בפרט.

מקווים שהפוסט הזה עשה לכם קצת סדר, ומי יתן והוא יפסיק את זרם הטלפונים אלינו לתיאום פגישה עם מרק צוקרברג, או שנפתחים באופן הבא: "שלום פייסבוק ישראל?" 🙂

בהצלחה!