מדריך פרסום בגוגל אדוורדס למתחילים-פרסום בקישורים ממומנים

לכבוד ההתכנסות הקרובה של פורום MIT בנושא: שיווק באינטרנט:מטראפיק למכירות-כינוס יולי

החלטנו לפרסם לטובת קהל הקוראים של האתר ולכבוד המשתתפים בהתכנסות מצגת "מדריך למתחילים" המצגת מכילה טיפים למפרסמים מתחילים המעונינים לפרסם בקישורים ממומנים בתוכנית Google Adwords.

המצגת המצורפת עובדה מתוך מצגת שיעור שהעברנו בעבר בנושא זה.

כמובן שעל פירסום בקישורים ממומנים הידוע גם בשם PPC- Pay Per Click ניתן להרחיב עוד רבות (הן בטיפים והן בכלים) אולם את ההרחבה הזו נותיר למרצי הכנס וכאן נתמקד בעיקר בהפשטת נקודות בסיסיות ופרקטיות הרלוונטיות למתחילים.

בתחתית פוסט זה:

  • מצגת הדרכה
  • טיפים
  • ובסוף בונוס מיוחד!!! -קישורים שימושיים+ חומר הדרכה רשמי של גוגל בעברית למפרסמים מתחילים .

הקליקו על המצגת “פרסום בקישורים ממומנים Google Adwords”

לצפייה במסך מלא הקליקו כאן ובחרו באופצייה "Full"

* כל הזכויות שמורות ואין להציג מצגת זו ללא אישור בכתב מצד המחברים.

וקצת טיפים למתחילים מתוך המצגת עצמה:

3 צעדים נדרשים לפני שמתחילים…

1. הגדר את קהל היעד שלך-

  • פיזור גיאוגרפי.
  • הגדרת שפה.

2. הגדר במדויק את מטרות הקמפיין:

  • הגברת מכירות.
  • העלאת מודעות.
  • מיתוג….

3. בחר את דף הנחיתה והגדר את הקריאה לפעולה.

טיפ !

עד שתתמקצעו הגבילו את הופעת המודעה עבור חיפושים בגוגל בלבד, כך תמקדו את הפרסום, ותחסכו כסף…

כיצד אוכל לבחור מילות מפתח יעילות עבור המודעה שלי ?

מילות מפתח נכונות = קהל היעד הנכון עבור המודעה שלך….

דגשים:

התאם מילים לתוכן המודעה.

  • אל תבחר יותר מ-20 מילים.
  • רד לפרטים.
  • מקד את המחרוזות.
  • למד מהניסיון.

סוגי התאמה ומיקוד:

דרוש טבח-> דרושים טבחים…

[דרוש טבח]-> דרוש טבח.

"דרוש טבח"-> דרוש טבח מנוסה.

-ג'נין-> דורשים חקירת טבח ג'נין

כיצד אוכל לכתוב מודעות יעילות ?

מודעה יעילה = חיסכון בכסף….

דגשים:

  • קריאה לפעולה –(קנה, קרא, הקלק…).
  • תאר את ייחודיות המוצר.
  • הצב מילת מפתח בכותרת.
  • מקד גיאוגרפית. (משלוחי פרחים בתל אביב).

טיפים:

  • אל תכלול את שם העסק, אם אינו מותג.
  • בדוק מה מפרסמים מתחרים (טוב ורע…)
  • כלול במודעה מספר טלפון.
  • בחן ושפר ביצועי מודעות…


קישורים המופיעים במצגת:

אתר אדוורדס ייעודי לעסקים בינוניים ומתחילים-עברית.

טיפים של גוגל– עברית.

למתקדמים:

טיפים חשובים לניהול קמפיין מתקדמים באנגלית.

כלים:

כלי הערכת תנועה של גוגל

בונוס מיוחד-חומר הדרכה רשמי של גוגל בעברית:

מדריך וידאו לפתיחת חשבון צעד צעד רשמי

• להורדת המדריך למפרסם המתחיל רשמי (קובץ PDF)

• להורדת חוברת אופטימיזציה בעברית רשמי (קובץ PDF)

בהצלחה!!!

7 תגובות בנושא “מדריך פרסום בגוגל אדוורדס למתחילים-פרסום בקישורים ממומנים”

  1. חשוב מאוד לשים לב לחוויה של הגולשים בדף הנחיתה.
    חשוב להגדיר מראש מה אתם מנסים להשיג בדף הזה ואיך אתם ממקסמים את ה ROI.

    טיפים טכניים
    לשים לב ל: צבעים, גפנים, מיקום, התאמה למילת החיפוש, תוכן, גודל הלחצנים, מיעוט בבקשת פרטים, ניסיון ליצור אמון של הגולשים (מומלץ להשתמש ב"ממליצים" או "מה אומרים עלינו") , תמעיטו בלינקים שיכולים לגרום לכם לאבד משתמשים, URL מותאם וברור, רלוונטיות גבוהה של מילת המפתח למילה שחיפשו בגוגל.

    וזה רק קצה הקרחון 🙂

    בשורה התחתונה, אל תפסיקו לעשות ניסויים, אל תפסיקו לשנות את הקמפיין שלכם, לנתח ולשפר – זו הדרך היחידה להצלחה!

  2. כדאי לצמצם את ההופעה של המודעה למקומות גבוהים. פשוט מאפשרים את האופציה כשמבטלים את הפרסום באתרי תוכן, ואז בכל ביטוי אפשר לצמצם למקומות המועדפים (ממליצה לא יותר נמוך מ5)

  3. אחד הטיפים שלכם, לקראת הסוף, היה לשלב מספר טלפון במודעה.

    זו טעות קריטית מאוד. אם תשלבו מספר טלפון, יהיו פחות קליקים על מודעות ממומנות. אנשים ישר יתקשרו למספר שנתתם כדי לקבל פרטים, במקום לקבל פרטים באמצעות לחיצה על המודעה.

  4. אדון איש קידום אתרים,
    שאלה לי אליך?
    האם אתה מעוניין בכוח לגרום ליותר הוצאות ללקוח שלך? או שאתה מעוניין לשפר את אפקטיביות הקמפיין שלו ולגרום לו למכור יותר בפחות גם בעלות של "הפסד" קליק?
    אם אתה בא להגן על הכיס שלך כספק שירות אתה צודק (והייתי מעדיף לא להיות הלקוח שלך) לעומת זאת אם טובת הלקוח לנגד עינך אתה טועה מאוד ותבין שטלפון במודעה גם חוסך לו כסף משמעותית וגם מביא לו יותר לקוחות…תחשוב על זה רגע.

סגור לתגובות.