תוכניות שותפים כנס שיווק באמצעות האינטרנט ה-Affilicon

אנחנו שמחים לבשר לכם על כנס בינלאומי ראשון בתחום השיווק באינטרנט שיתקיים בישראל בנושא "תוכניות שותפים" ושיווק באינטרנט ה-Affilicon 

מתי?

יומיים ב-24-25 לנובמבר בישראל.

איפה?

בשפיים.

איך נרשמים?

כאן עלות כרטיס בין 150$-500$.

image


מה בתוכנית?

לתוכנית ההרצאות

מי משתתף?

כל המי ומי בשיווק באינטרנט בארץ- תראו בעצמכם.

קצת רקע על תחום תוכניות השותפים:

ספקי שירותים ומוצרים, החל מהחברות המובילות במשק וכלה בעוסקים זעירים מחפשים דרכים לשיווק באינטרנט. אתרי מכירות המשווקים (עבור אחרים) במחיר קבוע או במכרז צצים חדשות לבקרים וכל הפורטלים המרכזיים מציעים חנויות ווירטואליות. אתרי השוואת מחירים, המלצות על מוצרים ותיווך בין הלקוח לספקים מהווים כלי שיווק מרכזי.

אמנות השיווק באינטרנט מסתכמת בשתי מילים: תנועה והמרה (traffic&conversion). השיווק באינטרנט הפך למקצוע מורכב ורחב וככל שמנועי החיפוש הופכים לכלי משמעותי בחיינו המאבק להופיע בעמוד הראשון עבור מילות חיפוש הפך להיות קשה ותחרותי יותר.

לכל העוסקים בשיווק באינטרנט ידוע כיום שאמנות יצירת התנועה אינה הצד החזק של היצרנים או נותני השירות הקלסיים אלא בידי מקצוענים בתחום.

השותפים העסקיים (affiliates) ממלאים את המשבצת בין היצרנים ונותני השירותים הקלסיים ובין הלקוחות. תפקיד השותפים ליצר תנועה, איכותית וממוקדת כמה שיותר, ולגרום לגולשים המחפשים מוצר או שרות מסוים להגיע לספק.

תוכניות שיתופיות הפכו לחלק מהתרבות הארגונית בארה"ב ובחלק ממדינות אירופה. אתר איביי ebay נשען על למעלה ממיליון! שותפים עסקיים המביאים תנועה לאתר.

גם חברות ישראליות הבינו כבר את הפוטנציאל הגלום בשיתוף עם שותפים עסקיים והן הקימו תוכניות שיתופיות ייעודיות כמו למשל תוכנית השותפיםWesell ומפרסמיה.
תחום זה עדיין נמצא בתחילת דרכו בישראל ולכן רוב החברות פונות לרשתות שותפים עסקיים המנהלות עבור הספקים את מערך השותפים. בין החברות המנהלות את תוכנית השותפים העסקיים ניתן למצוא בנקים למשכנתאות, חברות ביטוח, אתרי מסחר למשחקים וסחר במטבע חוץ, אתרי מכירות, חברות תקשורת,חברות היי טק , סוכני נסיעות, מכללות ובתי ספר, אתרי היכרויות ועוד.

המצב הכלכלי המאתגר מחייב יצרנים וספקי שירותים לבחון את אפשרות השיווק המקוון באינטרנט ולהרחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים.  שיווק באמצעות שותפים עסקיים אינו מחייב כל השקעה מקדימה והתשלום מתבצע, כעמלה, לשותף העסקי רק במקרה של ביצוע מכירה. חברות הפונות לקהל פוטנציאלי שנוהג לגלוש חייבות לבחון את הנושא ולא להישאר מאחור.

כנסים בהשתתפות אלפי שותפים עסקיים נערכים בערים מרכזיות בשנים האחרונות. חברת אפיליקון הבריטית החליטה לארגן כנס בינלאומי ב24-25 בנובמבר בשפיים. הכנס משלב הרצאות בתחום השיווק באינטרנט תוך שימת דגש על תוכניות שיתופיות ותערוכה בה יופיעו חברות המנהלות תוכניות שיתופיות. ישכילו החברות המעוניינות לבחון את הפוטנציאל הגלום ברשת האינטרנט ככלי להגברת התנועה והמכירות לבוא ולהתרשם ממקור ראשון.

רוצו להרשם!!!

אנחנו נהייה שם ונשמח לפגוש גם אתכם 🙂

4 תגובות בנושא “תוכניות שותפים כנס שיווק באמצעות האינטרנט ה-Affilicon”

סגור לתגובות.