רוצים להמשיך לקרוא את התוכן שלנו במייל? רק אם תרשמו אלינו שוב…

הודעה זו נוגעת לכל אלו הקוראים את תכנינו באמצעות המייל:

באם לא תרשמו מחדש לקבלת תכנים במייל מהאתר (כפי שניתן לבצע בסרגל הצדדי) או באמצעות לחיצה על הקישור הבא, אימייל זה יהיה המייל האחרון שתקבלו.

בעקבות חוק הספאם החדש, ועל מנת להסיר ספקות, החלטנו שלא לקחת שום סיכון מיותר ואנחנו מתכוונים למחוק את כל רשימת המדוורים שלנו ולבקש ממנויינו המעונינים לקבל את התוכן באימייל להירשם בשנית תוך כדי אישור מפורש שלהם לקבלת התכנים על פי החוק החדש גם אם בעתיד יתכן וישולבו בהם תכנים שיווקים ופרסומיים כגון המלצות על כנסים ו/או מוצרים וכן פרסומות שימצאו כרלוונטיות לתוכן.

אנו נוקטים בצעד מנע זה למרות שכל אחד ממאות הרשומים לקבלת תכנים מהאתר שלנו באמצעות דואר אלקטרוני, כבר אישר במפורש את נכונותו לקבלת תכנים אלו.

במילים פשוטות נסכם:

רוצים להמשיך ולקרוא את התכנים שלנו במייל אתם חייבים להרשם בחלון המופיע מצד ימין שוב.

כי אנחנו מוחקים את כל רשימת הדיוור שלנו מייד אחרי שהפוסט הזה נשלח.

הבהרה חשובה:

  • אין לראות בשום דבר שנכתב בפוסט זה או בהערות לפוסט זה משום המלצה משפטית כל שהיא, הפוסט הזה רק משקף החלטה וצעד שבחרנו באופן עצמאי לנקוט, באם אתם לא בטוחים מה לעשות ביחס לחוק החדש פנו לעזרה מקצועית.

 

10 תגובות בנושא “רוצים להמשיך לקרוא את התוכן שלנו במייל? רק אם תרשמו אלינו שוב…”

  1. לא הבנתי למה לעשות את ה opt-in מחדש אם ממילא כל מי שנרשם לקבלת דיוור ביקש זאת במכוון (ע"י הוספת האימייל שלו לרשימת הדיוור שלכם)? אני לא מבין איפה הסיכון כאן בהפרת החוק

  2. שלום פבל-
    העובדה שגולש נרשם לקבל תכנים לא מספיקה, על מפרסם הדיוור לקבל אישור מהגולש והסכמתו לקבלת תכנים בעלי אופי שיווקי/פרסומי.
    זהו אומנם צעד שמרני, אולם בכדי למנוע בעיות משפטיות עתידיות שעשויות לצוץ כגון יכולת של גולשים לטעון שנרשמו לתוכן מסוג מסויים ולא לתוכן מסוג אחר, בעיות שעלולות לצוץ כגון פרסום פוסטים על כנסים ו/או כלים שיווקים שעולים כסף יכולים להחשב כ"פרסום" שהגולש לא הסכים אליו.
    כמו כן אנחנו לא משפטנים ולכן אנחנו למשל לא בטוחים אם החוק החדש לא עשוי להקשות על בלוגרים שירצו בעתיד לשלב אדסנס בתוך המייל ו/או הפוסטים עצמם.

  3. עדיין יש כאן בעיה למרות הרצון הטוב והזהירות.
    הרי תיבת ה- opt-in נשארת אותה התיבה בדיוק. זה לא שהוספתם לידה אפשרות לסמן וי על תנאי שימוש כלשהם ואו הוספתם לידה כיתוב שמגדיר משהו. כלומר אדם שירשם החל מהיום שווה ערך לאדם שנרשם לפני חודש מבחינת ידיעתו מה הוא הולך לקבל. האם זה שמישהו ירשם החל מהיום (לאחר שפרסמתם את הפוסט) זה אומר שכן יהיה מודע למה הוא הולך לקבל?

  4. יוסי- בדיוק בכדי למנוע את אי הודאות סגנון "מקווה" פרסמנו פוסט זה והליך זה.

    פבל- הבקשה החדשה לאישור קבלת התכנים על פי החוק החדש נוספה לאימייל האוטומטי שמקבל גולש שנרשם החל מאתמול, ועליו לאשר אותה על מנת להתחיל ולקבל את הפוסטים במייל

  5. מאות? באימייל? סחטיין.

    אני גם קצת מתקשה להבין את הבקשה שלכם לרישום מחדש. אם כבר עושים את המהלך הזה, ולא בטוח שצריך, נראה שהמהלך צריך להיות דרך יצירת קשר עם רשימת התפוצה ובקשה לאישור שם תוך תוספת כיתוב רלוונטי בתהליך האישור. עם הפוסט הזה יש מצב שאתה יותר מסבך את עצמך מאשר עוזר.

  6. היי פילי,
    תודה על ההערה.
    כן מאות מה אפשר לעשות המספרים לא משקרים…
    ההסבר הוא פשוט- קודם כל כפי שציינו בפרוש אנחנו אכן לא בטוחים שצריך ובדיוק בגלל חוסר הבטחון נקטנו במהלך.
    אנסה להסביר שוב בפשטות את ההיגיון ברישום מחדש:
    הרישום מחדש מאפשר לגולש הנרשם לאשר במייל את התנאים החדשים כפי שהוספנו לנוסח המייל האוטומטי.
    אנחנו עובדים עם המערכת של פידברנר שלא מאפשרת גמישות רבה, ולכן אין לנו יכולת להוציא מייל רק למכותבים בצורה פשוטה שלא תקבל תחושה עוד יותר ספאמרית.
    אנחנו מאפשרים רישום במייל בכדי להקל על הגולשים לצרוך את התוכן שלנו- ההיגיון אומר קיבלת את ההודעה במייל מעוניין להמשיך? צר לנו על הטירחה אבל עליך להרשם שוב.

  7. ואוסיף עוד הערה אחת בנוגע לפליאה שלך "באימיל?" אל תתפלא כל כך, אצלינו באתר רוב המנויים לתוכן, רשומים דווקא באמצעות המייל ובאחוז משמעותי וניכר ביחס למנויים ברססים.

  8. אני חייבת לציין שהאתר/ הבלוג הם הכי טובים שקראתי עד היום בעברית.
    מקצועי,פשוט להבנה,מלא תוכן.
    מתמוגגת מנחת,המשיכו כך.
    נ.ב. ברור שרוב המנויים לתוכן נרשמים באמצעות המייל…

סגור לתגובות.