?>

מלחמת גוגל בפייסבוק ופייסבוק בגוגל עולה שלב- Google Friend Connect vs Facebook Connect



זוכרים שסיפרנו לכם על השקה מצומצמת של  Google friend connect ?

אז השירות יצא עכשיו משלבי ניסוי ונפתח לציבור, כן כן גם אתם מוזמנים.

מה בשירות?

יכולת לשלב בכל אתר אלמנטים עם מרכיבים חברתיים עבור הגולש, כלומר כל בעל אתר יכול להוסיף לאתר שלו בקלות בשיטת העתק הדבק “גאדג’טים” חברתיים כגון: לוח מודעות משותף, צפיה בחברים שביקרו באתר, תיוג תמונות, הערות משותפת וכו’…

מצלצל לכם קצת כמו משהו שקוראים לו רשת חברתית?

אתם לא צריכים ללכת לרופא אוזניים, כן כל מה שאתם עושים היום בפייסבוק פלוס מינוס יועתק למרחבי כל הרשת, בקיצור כל רשת האינטרנט הופכת לרשת חברתית אחת גדולה ושלא תגידו שהצעד הזה לא היה צפוי כי פיזרנו עבורכם סימנים להתהוות המגמה הזו כאן, כאן.

אבל האמת היא שגוגל פשוט החליטה לגנוב לפייסבוק את ההצגה. פייסבוק שמנסה להתאושש מהניסיון הקודם שלה בשנה שעברה לפרוץ את גבולות האתר שזכה לקיטונות של ביקורת על פגיעה בפרטיות, משיקה כעת ניסיון נוסף בצורת השירות  Facebook connect

 

 

באופן “מאוד מפתיע” גם השירות הזה ינסה להפוך את כל האינטרנט לכפר גלובלי קטן ששולח דיווחים על הפעילות שלכם באתרים השונים ישירות לחברים שלכם בפייסבוק, וכך כפי שניתן לראות בתמונה הבאה תוכלו לשתף את הרשת החברתית שלכם בפייסבוק עם הפעילות שלכם באתר הפופולרי דיגג .

בקרב הזה מגולם הרבה יותר מאשר רק “שינוי הרגלי הגלישה והשיתוף” בקרב הזה מעורב גם הרבה מאוד כסף עתידי מפרסום תלוי “התנהגות גולש” המבשר את המהפכה האמיתית הבאה בעולם הפרסום.

אז מי ינצח?

קשה עדיין לחזות,

אומנם פייסבוק בעיצובה החדש דיכאה כמעט לחלוטין את מנוע הצמיחה המרכזי שלה ואת קונספט “הפלטפורמה” שעודדה פיתוחי אפליקציות מפתחים צד ג’, אבל לדעת רבים היא בשלה ומותאמת יותר חברתית מגוגל בכדי להביא לידי ביטוי את הפעולות החברתיות המבוצעות באינטרנט.

המילה האחרונה לא נאמרה ואנחנו ממליצים לכם לקרוא את הסיקור המעניין הבא המנתח את היתרונות והחסרונות של המתמודדים בקרב.

יהיה מעניין, בנתיים תוכלו לצפות בהסבריו של מנדל מגוגל, המסביר על השרות והאפשרויות הגלומות בו:

שתפו עם חברים: