בלוגים הם משרד יחסי הציבור שלכם! שיווק באמצעות בלוגים- בלוגים לשלטון

השבוע אנחנו בסימן בלוגים!

ולא סתם בלוגים בלוגים ככלי שיווק.

איזה שבוע בלוגים זה היה…אתמול העברנו הרצאה נוספת בנושא "בלוגים וקידום הקריירה" במסגרת קורס "קידום קריירה" של קבוצת ברייר בראשות עופר ברייר. taken by http://www.flickr.com/photos/nbarreto/161060725/ובדיוק באותו הזמן התפרסמה כתבה מצויינת של גיא גרמלנד מדה מרקר- "הבלוגרים שכל סטארט-אפ ישראלי צריך להכיר" הכתבה מייעצת לסטארטאפיסטים כיצד ובאילו בלוגים כדאי להם לשווק את הסטאראט אפ שלהם, הכתבה היא סיקור איכותי ומהווה המשך ישיר ומצויין לרשימת הבלוגים שריכזנו בתחתית הפוסט הקודם שלנו המכיל עצות לסטארטאפיסטים.

ולציטוטים הנבחרים מהכתבה בדה מרקר:

מדוע כדאי ליזמים להעדיף סיקור בבלוגים טכנולוגיים על פני פנייה לעיתונאים? אורלי יקואל, מפעילת הבלוג Go2Web20, סבורה שבעוד שבעיתון התוצר הסופי הוא תוצאה של עריכה משמעותית, בבלוג מדובר בחוות דעתו של הבלוגר בלבד. "בנוסף לזאת, הבשורה יוצאת מכל בלוג מהר יותר מאשר מהעיתון", היא אומרת. "יש כיום את Digg, את del.icio.us ואת ופייסבוק. מספיק שמישהו יקרא אצלי פוסט ובעקבותיו יכתוב גם הוא, וזה יעבור הלאה".

איילת נוף, מפעילת הבלוג בלונד 2.0, סבורה שלבלוגים כיום יש השפעה דרמטית. "אנשים לא מבינים עד כמה ההשפעה של מה שנכתב בבלוגים היא חשובה", טוענת נוף. "אישית, אם אקרא דעה של בלוגר לגבי מוצר כלשהו אקח אותו ברצינות רבה יותר מאשר עיתונאי שמסקר את המוצר. בכל יום נפתחים 120 אלף בלוגים חדשים. ניתן להגיע לחשיפה גדולה יותר באמצעות בלוגים מאשר עיתונות. בנוסף, יש בלוגים נישתיים שמתעסקים בתחום מסוים, שמן הסתם עדיף לפנות אליהם מאחר והם פונים לקהל מסוים".

יוסי תאגורי וליאור צורף ממשיכים "להביא בראש" עם סידרת הוידיואים שלהם בפייסבוק "שידורי הניסיון", וברוח הפוסט הבאנו לכם כאן וידיאו קודם שמסביר גם כיצד ניתן למצוא תמונות יפות בפליקר ולשלב אותם להעשרת מראה הבלוג (כמו זו למעלה) מבלי לפגוע בזכויות יוצרים: 

 

ולסיום כתוספת לחגיגה בלוג הטיפים לוורדפרס של ידידתינו מרים שווב, חוגג שנה- מזל טוב, הבלוג יכול לעזור לאלו ממכם שרוצים לנסות ולעשות זאת בכוחות עצמם עם ממשק וורדפרס.

אח איזה שבוע!

5 תגובות בנושא “בלוגים הם משרד יחסי הציבור שלכם! שיווק באמצעות בלוגים- בלוגים לשלטון”

  1. לפי דעתי באיזשהו שלב לאנשים ימאס לקרוא את הבלוגים האלה מרוב שיש המון כמוהם… לפי דעתי כבר עברנו את שיא הריאות של בלוגים וסחרחורת שאיפיינה אותם.

  2. שלום יוסי,
    אני גם מסכים וגם לא מסכים איתך:
    בלוג הוא רק פלטפורמה ואין ספק שכל בלוג ימדד לפי איכות התוכן שלו וקהל היעד שלו.
    אם הבלוג יהיה משעמם ודומה לאחרים אכן ימאס לאנשים לקרוא אותו.
    אבל אם התוכן רלוונטי, פונה לקהל יעד, ועונה להם על צרכים כגון תלונות ציבור ו/או יוצר אינטרקאציה בין האירגון ו/או הבלוגר לקוראים הוא יהיה יותר רלוונטי מאתר רגיל.
    זה לא הז'אנר- בלוגים שעומד למבחן, אלה כל בלוג ובלוג בפני עצמו ובהתאם לתוכן שלו.

סגור לתגובות.