פוליטיקה ב YOUTUBE

כחלק מסדרת הפוסטים בנושא שיווק חברתי / פוליטי במרוץ לנשיאות בארה"ב – נרצה היום להתחיל ולגעת בקצרה בשילוב המעניין של המירוץ הפוליטי ואתרי הווידאו ברשת.

מי שגלש בYOUTUBE בחודש האחרון יכול היה להבחין בהפתעה החדשה בתחתית העמוד – לוגו וקישור ל Presidential Debates

כפי שניתן לראות בתמונה – לא משנה מה אתם מחפשים (קצת סרטים של בוראט לדוג'…)- יציגו לפניכם את האפשרות לעבור לזירה הגועשת של המירוץ הנשיאותי.

YouTube בשיתוף ה CNN פתחו ערוץ מיוחד המוקדש לעימות בין המתמודדים לנשיאות ארה"ב, ומזמינים את הגולשים להעלות סרטים עם שאלות שיוצגו למתמודדים בעימות הטלוויזיוני הבא שישודר בCNN

כיום בערוץ מוצגים הסרטים עם תשובות המתמודדים לשאלות שהעלו הגולשים לעימות הקודם שנערך ב-23 ליולי.

בעייני יש 2 דברים יפים וחדשניים שאפשר לראות בדבר הזה:

  • הכוח שניתן לאזרח הפרטי להגיע לקשר ישיר עם מתמודדים – בלי צורך בקשרים או בכסף. שבעבר היה נראה רחוק כ"כ – לפנות בשאלה אישית למתמודד לנשיאות – נהיה כ"כ פשוט.
    הדבר הזה מתבטא גם בפנייה אל הגולשים: What will you ask the presidential candidates?

    אתם רואים את הצבע השונה של המילה ? YOU נראה לי שאפילו המגזין TIME כשבחר את "YOU" לאיש השנה לא חשב כ"כ רחוק…


  • הסינרגיה בין מדיות שונות. השילוב בין האינטרנט לטלוויזיה כאן רק ממחיש את הפוטנציאל שקיים לשיתופי פעולה בין מדיות שונות, ואת האפשרויות המגוונות שטמונות בו. מבחינה שיווקית יש כאן פתח אדיר לשילוב בין קהלי יעד שונים – בין אנשים שיוצרים תוכן לבין האנשים שצורכים תוכן.

עד כאן עוד מבזק קצר בנושא שיווק פוליטי. עד כמה שהנושא מרתק ומגוון – את הפוסט הבא נקדיש לדברים אחרים…