פרסום ביוטיוב סרטונים ויראלים וסרטוני וידאו ב- Youtube / אלון חן

רוצים לפרסם בגוגל אדוורדס?

מגיע לך 200 ש"ח שובר התנסות במתנה, חינם ובלי שום התחייבות!

קבלו קופון- 200 ש"ח שובר מתנה לגוגל אדוורדס

מרצה: אלון חן, מנהל השיווק של יוטיוב בישראל.

ההרצאה: שימוש בפלטפורמת YouTube ככלי לקידום העסק

הקליקו לקריאת- הרצאות קודמות שלנו מסדנאות השגרירים

סיכום הרצאה מתוך סדנת שגרירים של גוגל ישראל:

Youtube – אתר לשיתוף תכני וידאו.

קצת עובדות ורקע:

  • האתר בן 4 שנים נרכש על ידי גוגל לפני 3 שנים
  • כל דקה מועלות 20 שעות של תוכן וידאו
  • האתר מהווה 10% מכלל התנועה באינטרט
  • 240 מיליון משתמשים
  • גידול של 180% במספר הצפיות משנה לשנה
  • מיליארד צפיות בסרטונים באופן יומיומי!!!

באתר יש כמה סוגי משתמשים:

  • גולשים צופים – גם מייצרים תכנים בתגובות
  • בעלי תכנים- יוצרי ומפרסמי וידיואים
  • משווקים

אנחנו רואים מגמה הולכת וגוברת של העברת תקציבים לתחום האינטרנט, ותוכן וידאו באינטרנט תופס פלח הולך וגדל. 17.5 מיליארד דולר יצאו על פרסום במשך חצי שנה באנגליה.

קהל המשתמשים ביויטיוב מראה שהדמוגרפיה של יוטיוב משקפת בצורה כמעט זהה את אוכלוסית המשתמשים באינטרנט.

מתי מציגים פרסומות ביוטיוב?

  • רק על וידיואים שאנחנו יודעים מי הבעלים של זכויות היוצרים (גם אם זה רק זכויות על הפס קול של הוידאו), ומכיוון שלא ניתן לפקח על גולשים אנחנו יוצרים שותפויות עם רשתות תוכן שמיצרות תכנים שאנחנו יודעים שאלו הזכויות שלהם.
  • בנוסף הרווחים על התכנים הללו מתחלקים בין יוטיוב ליוצרי התוכן עצמו.
  • גם הפרסום סביב הסרטון (לא רק על הסרטון) מופיע רק על וידיואים של יצרני התוכן עמם יש שותפות.

אדם ממוצע נחשף כל יום לכ 5,000 מסרים פרסומיים, אנחנו מוקפים בפרסום….

מחקרים מראים שלצופה ביוטיוב יש פי 1.5 תשומת לב יותר מאשר בצפיה בטלוויזיה.

מנוע החיפוש השני בפופולריות שלו בעולם הוא… Youtube!

שותפי תוכן ישראלים היום ביוטיוב:

פרסום ביויטיוב שיווק ב youtube

מה ניתן לעשות ביוטיוב ללא תשלום?

  1. אירוח תוכן וידאו ללא תשלום
  2. מחקרי שוק מקוונים
  3. בחינת יעילות הסרטונים
  4. שילוב טכנולוגיות וידאו באתר
  5. שיווק ויראלי

1. אירוח תוכן ללא תשלום:

אפשר להעלות מהפלאפון וממצלמת משתמש.

אפשר לפתוח ערוץ, חשוב לשים מילות מפתח רלוונטיות בוידיואים ובערוצי הוידאו,

מקרא מבחן ודוגמא הוא הערוץ משתמש של מטרנה:

http://www.youtube.com/user/MaternaTV

כמה סרטונים מגניבים ומקרי מבחן:

סרטון של סטודנט

הסרטון הפך לויראלי ביותר, 2M צפיות, והנה מפרסם שניסה לרכוב על הקונספט:

דוגמא מעניינת של אתר שנהנה מהתכנים של יוטיוב אבל שינה את התחושה והמראה האתר:

http://www.thatsnotcool.com/

youtube_thatsnotcool

יש את האפשרות של הוספת כפתורים לוידאו:

annotations– האפשרות להוסיף כפתורים על הוידאו:

החברה הבאה השתמשה בזה באופן יצרתי ויצרה מהוידיאו שלה “דף בית” שאפשר להקליק עליו:

סטטיסטיקות:

יש את האפשרות של Youtube Insight מעין גוגל אנליטיקס קטן לוידאו, שנותן לך סטטיסטיקות צפיה והגעה.

יש אפשרות של בדיקת רמת תשומת הלב לאורך קטע הוידאו- Hot Spot

אחד מהוידיואים הכי ויראלים ופופולרים לאחרונה:

מה ניתן לעשות ביוטיוב בתשלום?

סיקרנו בהרצאה של ציפי רינגלר על אפשרויות הפרסום ביוטיוב Youtube,

כמה טיפים לשיווק והעלאת וידאו:

  • כל הכללים הרגילים של SEO
  • Key words- בכותרת, ובתיאור- מאוד חשוב!
  • Video Responds- רוב הוידיואים הוויראלים התחילו כסרטוני תגובה, כדאי לאתר וידאו רלוונטי לתחום ואז להציב וידאו תגובה:

video_response

רוצים לפרסם בגוגל אדוורדס?

מגיע לך 200 ש"ח שובר התנסות במתנה, חינם ובלי שום התחייבות!

קבלו קופון- 200 ש"ח שובר מתנה לגוגל אדוורדס

3 תגובות בנושא “פרסום ביוטיוב סרטונים ויראלים וסרטוני וידאו ב- Youtube / אלון חן”

סגור לתגובות.